De gehele maand november kunt u de GBL Challenge online spelen met en tegen branchegenoten.

De Gedragscode Behandeling Letselschade (GBL) is opgesteld met het doel letselschadeslachtoffers eerlijk, fatsoenlijk en snel helpen. Hoe goed kent u de GBL eigenlijk?
Om de GBL beter te leren en écht te ervaren, hebben wij de GBL Challenge ontwikkeld. Dit is een ‘serious’ game (=leerzame game) gebaseerd op echte cases van verkeers- en bedrijfsongevallen. De missie van de GBL Challenge is om professionals te activeren om met de GBL te werken door ze te laten beleven dat het voldoening en plezier geeft om slachtoffers fatsoenlijk, eerlijk en snel te behandelen.
De GBL Challenge is een gezamenlijk initiatief van AEGON, a.s.r., ARAG, Delta LLoyd, Raasveld Expertise, Reaal, Univé, Stichting Univé Rechtsbijstand, Stichting PIV, Q-Consult en Mindgame. Voor meer informatie over de challenge, de aanmelding, PE punten en kosten lees verder.

De challenge bestaat uit 8 realistische cases waarin de speler in korte tijd dilemma’s krijgt voorgelegd. Met beperkte resources (inzet ad’r, medisch adviseur, care of case management, expertise etc.) moeten de cases tot een goed einde worden gebracht.

De gehele maand november kunt u de challenge online spelen met en tegen uw branchegenoten. Na aanmelding ontvangt u een wachtwoord waarmee u vanaf 1 november kunt inloggen. U speelt maximaal 5 keer om uw score te maximaliseren. In december wordt bekend gemaakt hoe u het heeft gedaan ten opzichte van andere deelnemers. Hier vindt u praktische informatie over onder ander PE punten en kosten: http://www.qconsult.nl/homepage/expertises/letselschade-q-consult/aanmelden-gbl-challenge