Wansink krijgt VPV Rotterdam-prijs

De VPV (Vereniging van Personen werkzaam in het Verzekeringsbedrijf) Rotterdam-prijs is dit jaar uitgereikt aan professor Verzekeringsrecht Han Wansink. De commissie, belast met de selectie van de prijs, roemt Wansink vanwege zijn belangrijke bijdrage aan het verzekeringsvak, met name op het gebied van aansprakelijkheid. “Han schreef artikelen en boeken over dit onderwerp die in de verzekeringspraktijk van grote waarde zijn. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het verzekeringsarchief”, aldus het commissierapport

Volledig bericht AM-signalen van 15 september 2011:

Wansink krijgt VPV Rotterdam-prijs
De VPV Rotterdam-prijs is dit jaar uitgereikt aan professor Verzekeringsrecht Han Wansink. De commissie, belast met de selectie van de prijs, roemt Wansink vanwege zijn belangrijke bijdrage aan het verzekeringsvak, met name op het gebied van aansprakelijkheid.
"Han schreef artikelen en boeken over dit onderwerp die in de verzekeringspraktijk van grote waarde zijn. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het verzekeringsarchief", aldus het commissierapport.
De Vereniging van Personen werkzaam in het Verzekeringsbedrijf (VPV) Rotterdam reikt jaarlijks de prijs uit aan personen die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor de sector. De prijs bestaat uit een wisselbeker en een bedrag van € 1.000, te schenken aan een goed doel.
Wansink heeft ervoor gekozen de € 1.000 ten goede te laten komen aan Stichting Elisabeth Huis. Deze stichting hoort bij de Daniel den Hoed-kliniek in Rotterdam en valt onder de prof. dr. P.C. Levendag afdeling Radiotherapie.

Toegevoegd aan kennisnet op 19 september 2011.
print pagina