Volg stichting PIV nu ook op LinkedIn en Twitter

Stichting PIV bestaat al 20 jaar voor en door deelnemers. Voor een kenniscentrum, waarbij het delen van kennis centraal staat, biedt social media een uitkomst. Het PIV wil zichtbaar en actief blijven in het hart van de letselschadebranche en heeft daarom gekozen voor Twitter en LinkedIn.
Men kan nu gemakkelijk op de hoogte blijven van de activiteiten van het PIV. Ook belangrijke events zoals de PIV jaarconferentie, een webinar of bijeenkomst kunnen nu via deze kanalen worden gedeeld. Uiteraard is er via deze social media kanalen ook ruimte om directe vragen te stellen of waardering te tonen. Het PIV is er van overtuigd dat dit een waardevolle stap is om verbinding te houden met ons grote netwerk en alle stakeholders.
Volg daarom stichting PIV vandaag nog via LinkedIn en Twitter

Klik hieronder op de link om direct het PIV te volgen op social media

• n.v.t.

• C. Gerding