Seminar Branche Personenschade NIVRE: Gebundelde krachten zijn nodig om de nieuwe wet Affectieschade goed ten uitvoer te brengen

Tijdens het seminaar maakten de drie presentaties als de aansluitende discussie met de ruim 100 aanwezigen één ding duidelijk: De wet Affectieschade zal een behoorlijke impact hebben op alle betrokkenen in de personenschadebranche verzekeraars, personenschade-experts en last but not least, ook de letselschadeslachtoffers en hun naasten of nabestaanden. Marjoleine van der Zwan gaf aan, “alles resumerend is het denk ik heel belangrijk dat we samen toewerken naar een zorgvuldige introductie. We zijn wat dat betreft al ver gevorderd, er zijn veel professionals bij betrokken. Er zit veel energie in de groep en we zijn er 1 januari 2019, denken we, klaar voor. We willen ons inzetten om onnodig leed en geschillen te voorkomen, en daarbij een verbindend platform bieden.”

link naar artikel