NIVRE-NIS Symposium Personenschade; Met het slachtoffer aan tafel, wat staat er op het menu?

Voor de tweede keer organiseren het NIVRE en het NIS samen een symposium. In onze “letselschadewereld” praten wij veel met elkaar over de klant en wat de klant volgens ons zou willen. Maar, wanneer horen wij nu eigenlijk van de klant zelf wat hij/zij wil? Tijdens een inspirerende middag met aansluitend een verrassend diner gaan wij hierover met u in gesprek. Wij beloven u een unieke ervaring!

Wij starten rond 15.00/15.30 uur met een drankje.

Na het voorwoord door onze voorzitters Rini Withagen en Annemiek van Reenen- ten Kate starten de presentaties onder leiding van onze dagvoorzitter Rob Koops.

Diverse sprekers zullen aan het woord komen, waaronder een Officier van Justitie, een psycholoog, een afgevaardigde van Slachtofferhulp, een belangenbehartiger, een afgevaardigde namens het PIV, een medisch adviseur en natuurlijk ook onze klant!

Na de presentaties volgt er een interactief deel waarin wij met elkaar gaan brainstormen.

Het symposium wordt afgesloten met een diner. Tijdens dit diner buigen wij ons niet alleen over het eten, maar ook over het thema van dit symposium.

Doelgroep

Dit symposium is voor alle ingeschrevenen van de branche Personenschade van het NIVRE, NIS-leden  en alle belangstellenden uit de Personenschadebranche zoals advocaten, schaderegelaars, personenschadebehandelaars, medisch adviseurs en arbeidsdeskundigen.

Locatie en kosten

Het symposium wordt gehouden in Groot Kievitsdal. Hilversumsestraatweg 19, 3744 KB te Baarn, tel.: 035-683 30 33. Parkeergelegenheid aanwezig. De kosten van dit evenement zullen circa € 275,00 excl. BTW bedragen. De exacte prijs volgt binnen 3 weken. Zodra de exacte prijs bekend is, zullen wij u vragen uw voorlopige aanmelding definitief te maken. Wij benaderen u daar individueel voor.

Permanente Educatie

Het symposium wordt gewaardeerd op 20 NIVRE-opleidingspunten.

Aanmelden

U kunt zich alvast aanmelden voor dit symposium via het antwoordformulier. Dit treft u als bijlage aan. U kunt het antwoordformulier per e-mail sturen naar letseldiner@gmail.com.

Informatie

Voor informatie kunt u zich wenden tot Geralda Mol op telefoonnummer 06-44232345.

Wij ontmoeten u graag op dit unieke symposium.

Met vriendelijke groet,

namens de Commissie Seminars van de branche Personenschade van het NIVRE

en het bestuur van het NIS,

Peter van den Bedem