Korevaar van Dijk Letselschade start vandaag met de meting voor het Project ‘Excuses aan verkeersslachtoffers’

Korevaar van Dijk Letselschade start vandaag met de meting voor het Project ‘Excuses aan verkeersslachtoffer’

Korevaar van Dijk Letselschade gaat vanaf vandaag bij nieuwe schades aan de cliënt (verkeersslachtoffer) vragen of er contact is geweest met de ‘veroorzaker’. Aan de hand van een vragenlijst wordt informatie ingewonnen over het (eventuele) contact, de ervaringen, het ongeval en het proces. Het kan zijn dat de betrokkenen geen contact hebben gehad, maar dat de cliënt van Korevaar van Dijk Letselschade daar wel behoefte aan heeft. In dat geval zal zijn belangenbehartiger uit kwaliteitsoverwegingen de verzekeraar daarover informeren. De verzekeraar ontvangt dan via de mail de door de VU gemaakte folder voor de verzekerde worden toegestuurd. Om het voor de verzekeraar zo eenvoudig mogelijk te maken, is de mail zo opgesteld dat deze rechtstreeks kan worden doorgemaild naar verzekerde. De meting bij Korevaar van Dijk Letselschade zal twee tot drie maanden gaan duren. Voor de link naar de folder van de VU Amsterdam.

link naar brochure

• Bron: PIV