10 JAAR LetMe! Safe the date …

In oktober 2014 bestaat LetMe! 10 jaar.
Dit jubileum wordt feestelijk gevierd op donderdag 20 november 2014 op een feestelijke locatie; een genoegen om naar toe te gaan: Kasteel Engelenburg te Brummen.

Het is voor de leden van LetMe! een jaarlijks ‘thuiskomen’.
Ter gelegenheid van het 2e lustrum zal er een feestelijk programma zijn, waarvoor wij u van harte uitnodigen.
Reserveert u de datum alvast in uw agenda?
De dag zal in het kader staan van verbinding. Een cabaretière zal ons daarbij begeleiden.
Wilt u zich vast opgeven? Dat kan bij de bestuurslid van LetMe! en voorzitter lustrumcommissie: mevrouw mr. Gemma Kalmeijer, via info@kalmeijerletselschade.nl.
LetMe! – een onder-vereniging van de Nederlandse Vereniging voor Mediators in het Verzekeringsrecht (NVMV) – gaat onverminderd door met het scholen van de Letselschade Mediators.
De afgelopen jaren hebben wij ons laten bijscholen door drs. George Smits, verbonden aan Resetpartner.
Dit jaar laten wij ons scholen en begeleiden door mr. Cees van Leuven (Raadsheer in het Gerechtshof Den Haag). Hij heeft een model ontwikkeld dat zeer bruikbaar is in de letselschadepraktijk: mediation tussen privépersoon en een organisatie. Zo houden wij onze kennis op peil en kunnen wij u als letselschademediators van dienst zijn en blijven.