Persbericht: Branchevereniging NLE vindt faillissement letselschadebureau Effort & Support zorgelijk

Op 14 april 2015 heeft de Rechtbank Midden-Nederland het faillissement uitgesproken van het letselschadebureau Effort & Support. Bij de cliënten heerst er onzekerheid over de verdere afhandeling van hun letselschadezaak. Deze gebeurtenis onderstreept het belang van de keuze van een degelijke belangenbehartiger door cliënten. Niet alleen vakinhoudelijke kennis is van belang, of communicatieve vaardigheden, maar ook een gezonde financiële huishouding. Voor cliënten is dat moeilijk te controleren, maar wel kan de cliënt letten op een lidmaatschap van de Branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE) en het Keurmerk Letselschade. Het kantoor dat deze lidmaatschappen mag voeren voldoet aantoonbaar aan de hoogste kwaliteitseisen in de letselschadebranche.

Link naar persbericht