Bronnen

Vacatures

Persbericht: Werkwijze 1 medisch adviseur krijgt voet aan de grond
  • Overige organisaties
  • Achmea, Europrotector, Van der Toorn Personenschade, Letselschadebureau Kloppenburg, de Universiteit van Tilburg en Bureau 1Medisch Adviseur

Hoewel het wetenschappelijke onderzoek nog niet volledig is afgerond, hebben de bij het project 1 medisch adviseur betrokken partijen inmiddels initiatieven genomen om de ingeslagen weg ook in de toekomst te gaan vervolgen. Uit de eerste beschrijvende resultaten van het wetenschappelijk onderzoek en de ervaringen van de betrokken partijen en… Lees verder →

RuG Letselschadecongres 5 oktober 2015: Thema: Letselschade en Europa
  • RUG
  • RuG

Internationale invloeden op de Nederlandse letselschadepraktijk. Sprekers: prof. mr. T. Barkhuysen (advocaat bij Stibbe te Amsterdam; tevens hoogleraar staats- en bestuursrecht Universiteit Leiden), mr. dr. J.M. Emaus (universitair docent Universiteit Utrecht), mr. dr. J.G. Knot (universitair docent Rijksuniversiteit Groningen; tevens adviseur bij PlasBossinade advocaten & notarissen te Groningen), mr. A.F.… Lees verder →

PIV Jaarverslag 2014: Vertrouwen en Vernieuwing.
  • PIV
  • mr. F. Th. Kremer

Het jaar 2014 is een jaar waarin het nieuwe wetsvoorstel omtrent zorg- en affectieschade de gemoederen aardig heeft weten te roeren. In het eerste hoofdstuk van het jaarverslag leest u alles over deze ontwikkeling en de inbreng van het PIV. Graag tonen wij u ook wat wij voor pilots en… Lees verder →