Bronnen

Vacatures

1
Rb: verrekenen BGK met slotuitkering zonder recht of titel onrechtmatig
  • Rechtbank Den Bosch
  • BW2959

Voormalig belangenbehartiger verrekent naast zijn honorarium een bedrag aan BGK en ‘extra kosten’ verband houdende met ‘aantijgingen aan zijn adres’ met slotuitkering. De rechtbank oordeelt dat het zonder recht of titel verrekenen van kosten met de door verzekeraar ten behoeve van benadeelde op de derdenrekening van belangenbehartiger uitbetaalde slotuitkering rechtbank… Lees verder →

2
PIV-band in Assurantie Magazine: “PIV swingt de pan uit!”
  • AM

De deelnemers van de twaalfde jaarconferentie van de Stichting Personenschade Instituut van Verzekeraars (PIV), getiteld 'Een andere toon in de letselsehaderegeling’ waren aangenaam verrast toen ze op vrijdagochtend 30 maart hotel/theater Figi in Zeist binnen kwamen wandelen. Daar stond een negenkoppige bluesband de sterren van de hemel te spelen. En… Lees verder →

1
Rb, deelgeschil: werkgever niet aansprakelijk voor letsel tijdens woon-werkverkeer